Sunday, November 1, 2009

bila jiwa mula kacau....

sdg aku bosan2 kunyit kat bilik
dah naek klabu mata ngadap laptop
**baca note jew mata jdik kelabu, klu tgok movie or game cerah jew huhu
tertancap mataku pada list oovoo
lama da xbukak oovoo neh
wireless kat blok sengal2 ubi kot
ape tah masalah problem dy


kat sini aku dapat tgkap
beberapa mangsa mulut puaka utk hari ini
what i'm wanna to stress here is
shout out kat oovoo diorg
hehe.. teruskan membaca.....
**nama pelajar2 tersebut dirahsiakn utk mjga aib si mangsa sekeluarga

mangsa1: pinky_glitters
shout: ~~nape hidup selalu xadil pada saya??~~
ulasan: beliau ckp beliau sedih sgt, xtao nape.. egt kt anak kot. sabalah ea, smoga rohnya drahmati sob3.. cik pacat.. cik pacat, cik pacat.. lalala~ **lagu yakuza band

mangsa2: fara_cute
shout: menunggu jawapan yg blum pasti...
ulasan: dgn pose pale senget sket kununnya ayu cm2.. **sbnrnya salah bantal huhu rasanya dy tgh tgu jwpn aku nk kew jdik kak ipar dy. wat can i say? " I DO!" owh tidak! hahak.. jwpn intervw ea?lompat kt tiang pon xlepas.. mlekat ag bau busuk kaki dy kt lutut aku.. ceh, cancel jdik adik ipa..

mangsa3: hollaastalavista
shout: saper nak jd ajk mknan!!! i beg u, i beg uuuuuu!!!!!!
ulasan: huhu.. fasha sandha versi afrika selatan neh da jdik tokei catering. so plz sesape yg bminat tlog r apply kje under beliau.. sian aku nengoknye huhu.. saba mangga

mangsa4: hazman.os
shout: " Saat Detik Waktu Itu ..
ulasan: alolo~ sejuk perut aku tgok.pic kt surau ea.. gi surao nk solat kew amek gmba??? ape nk jdik remaja skunk neh.. ish3

mangsa5: are_u0112
shout: selama ini, ku mencari cari, tman yang sejati.......
ulasan: pic org tgh lepak ats bgku smbil bc mjlh kot yg ade muke dy dgn sape tah tudung kuning. xbp nmpk tp aku pasan title dy "Dikehendaki: Perogol bersiri sdg mganas!".. wat de heck?! tah2 bkn carik teman tp crik mgsa.. beware!!!!

mangsa6: miss_ainie
shout: ...kutadahkan doa meminta kasihMU...
ulasan: mek bunga mmg ceni. mcm2 dah shout out dy.. padan la nama mek bunga pon. neh jiwa kacau kew, jiwa kosong??? huhu.. jgn jual mhal sgt mek, ekonomi mleset skunk neh hehe

pemangsa: -->nia_utt
shout: u r evErything i cOuld ask fOr..
**saJe nk jiWa cam diowg neh c:

mangsa7: teddy_ruby
shout: Dear,,Stand by Me & Never Let Me Go.. :-)
ulasan: dgn pic yg telah diedit disebalik love nan merah, xtao la pe motif beliau huhu.. xpaham bhasa mat salleh neh.. any1 nama salleh nk aja i??? **blushing

mangsa8: wendypwl
shout: hav a visit to radio in http://**bla..bla.. bla..
ulasan: erkk.. neh xde kne mgena ng jiwa dy kot, jiwa aku yg terkacau ade la..

AMARAN:
kepada yg lain2, jgn egt korg selamat dgn meng-offlinekan diri anda ye.. hari ini, hari diorg.. hari korg???tguuuu....

1 comment

November 2, 2009 at 7:47 PM

kejam siot..
cian dak2 ni..
hahaha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...