Sunday, December 20, 2009

bekerja di ump- bcg day4

emm...... hari ke-4
aku rase cam dah lame berlalu
cam sbulan dah....
ceh.... ckp bleh la......
anyway day 4 tetap dah jadi sejarah.....
so dtruskan citer
kami warga emas menruskan mengecat tuk bahagian tepi n dpan
dpan dilayerkan baru n tepi di upgrade color...
n inilah hasilnyer...





















n strusnya adalah gmbar2 kantoi....

biaselah tgn aku nie kan gtal2
hihi....


klas menggunakan kain dari wisam
(kang snang jer ....ambik kain n lap....2 pon nka kena ajar ker?? ke kain x ckup....kui3)













curi tulang nampak.... ye anis
(kok yer pon jgan la dok tepi keta .... sbb ko menghadap ktorang....huhu...)















apa la keja ko yamin...
jgn kate gayat.....
(x tau la time aku ambik gmbr nie kabur.....msti yamin ada spell nie...zzzz)












k pic bawah ni adalah hasil seni tgn bercat ktorg
punyerla bersinar smpai nmpk aku tgh snap gmbr
tahniah burn....hahaha

emmm...... tuk midnight shift....
agak sdih skit la sbb x bnyk tgan yang ada
cume ada 4 org jer starting ...
yang lain kuar.....
wisam anta anis
ana follow bli barang ngan jema....
tinggal la aku.... yamin ....kak ju.... n nani yg wat keja.....
tp smpat gak aku snap gnbr...
(tgn gatal la kan....)





































tp jgan lupe aku nie ske ambik gmbr
so msti ada yang plik hihi....

kak ju pon kena jaga ksihatan
kte minum dlu....yeah.....
"woi ....akak nak minum ....x yah kacau..."
(hihi.....sori kak ju.....dah ambik gmbr ...trima jer la akak kat blog....hahaha)





















hmm.....aku makan so spe ambik gmbar
(nak tau tgk la bawah skit...)






















ha ni la makhluk tu...
wat muke lak.....
dah la 2 jer tuk day 4....
panjang post aku nie....
pnat taip......
adios
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...