Thursday, December 24, 2009

bekerja di ump- bcg day6

hahaha..... krana keletihan
akhirnya hari ke 6 aku lmbat dtg keja....
kol bape la aku smpai...
12 kot.....sori la yer...
memang ske ski jer.....

tp pengambaran tetap diteruskan..
tp x leh wat aper la....
hari nie hujan full 24 h...
so wat keje kat dalam....
nie skit gmbr ptg 2


seterusnya adalah gmbr2 mndatangkan kemarahan
jom usha skit yer...
kikiki....



saper ka beliau dibawah.... x lain dan x bukan ratu periuk kiter
miss jhema....
tdo la lak ....kantoi kuat tdo....hehehe...










hehehe...skang nie lagi mengganas kutukan aku...
gmbr nie menunjukkan akak dan adik yang tolong dlm tugas mengecat....
yang masalah skang nie .....
cube detect mana kakak mana adik...
clue....hehehe....
yg x bper besar msti tua skit.....

budak nie...
ditudoh mencuri cat dan spray...
tp die ngaku la spray die ambik cat x ambik.....
x kesah la mencuri la gak.....
(klau prasan... mamat nie cam knal kan)










emm...... mari berdendang sayang sat ngan yamin....
tp masalah datang ble die terpaksa memainkan lagu cinta antara kiter...
huh.... meremang plak blu aku bile ingat ....
yerla ...2 la time bos aku akn nyanyi....
%Q$@$!@^@






makhluk yang terpaksa berposing untuk kamera...
still gmbr x clear gak...
hahaha....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...