Friday, March 11, 2011

Ayuh kita mengundi!

Ralat-paralak: Maroon itu Merah. So vote maroon untuk merah ok.

Kini, tibalah masanya anda menjalankan tanggunjawab anda sebagai BCG Troops. Undilah baju kesukanan kesukaan anda. Marilah, mari.. kita mengundi. Jalankan kewajipan, pada BCG.. lalala..

Undian akan dicancel serta-merta sekiranya, jumlah undian kurang daripada 25 atau kaler yang mendapat undian tertinggi tu mendapat jumlah undian kurang daripada 25 12. Apabila perkara ini berlaku, kita sume akan pakai baju bundle ramai-ramai huahua.. baik korang undi kalau tak nak malu.

Sample kaler yang mendapat undian tertinggi setakat ini, jeng.. jeng.. jeng..  macam AF la pulak. Model dibawah ini merupakan model rasmi BCG. Import terus dari ladang ni, jangan main-main der.

#1 MERAH MEMBARA SEMANGAT WAJA
#2 JINGGA MENYINAR BAK LIMAU MANDARIN
#3 UNGU VIOLET YANG GAGAH PERKAS
Kacak pulak model mat salleh neh. Huhu. Ok, lain-lain kaler yang semakin mendahului carta HITAM HIJAU KELABU BIRU masing-masing dengan 1 undian. Ayuh, undilah sementara stok masih ada. INGAT! Kita bukan pakai baju kosong, pasal design kemudian pulak kita bincang ok. Sesiapa ada idea design baju CREW BCG, boleh share. No problem, kita kira murah2 punya.

 

1 comment

Anonymous
March 16, 2011 at 7:26 PM

merahhhh.!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...