Thursday, October 22, 2009

PART 3: Jentera Kembara

**bos soh tuka nama group jadik YAKUZA, semua setuju?! bagos...

Apakah jentera kembara? Xlain dan xbukan, LORI AYAM **maybe lori biri2 xpon klapa sawit.. Akhirnya setelah penat mnunggu sampai jugak jentera yg akan membawa kami ke tapak pekhemahan. Ini pengalaman jugak dapat naik lori hehe.. bukan selalu kot.

** ape yg penting?! KERJASAMA..

Riuh hembak masa nak naik lori, belom lagik masa bergerak.. Dah la aku dok bersama jantan2 keberet kat blakang skali. Dgn lori yg uzur, tmpat pegang pon macam nak patah **Mcm telur dihujong tanduk lagaknya.. Budak2 laki paham2 je la, gatal nk mam*** bape kali la aku hampir2 rebah ke pangkuan mereka huhu.. jatoh saham aku!

** syuman terakhir b4 blepas.. Hanis kat blakang tu da kecut perut da, bru start enjin kot

** ibu pacat a.k.a chipo muke serius, nak focus beb!

** sume pakat pegang Hanis.. huhu Mek Bunga ng Mok Teh neh mcm la xley pgg hok dekat2. nk putus urat kentut dy menahan daya momentum dr korag huhu.. poor Hanis~

** Yea, dah smpai! Hanis control macho tp dlm hati:

"Hampeh tol, cane ley dpt 1 group ng yakuza2 neh?!"

** Muke seronok + bahagia jew, cam dok dlm kapal cruise lak ek..

dari kiri: Misteri kepala hitam, Mek Ya, Cik Erni kite, Unknown & Madam Sal (rumet gua)

Mmg terjerit2 atas lori tu, mcm naik roller coaster plak.. perjalanan dah la jaoh.. Siap lalu kampong orang asli lagik. Org asli pon bantai gelak tgok kitorang naik lori, sebijik mcm kambing hahahak.. **except aku Tapi naseb kitorang baek, geng2 yakuza **except bos tukar naik Pajero plak. Mmg heaven giler msa tu.. bhagia yg teramat sgt, menderita woo dok ats lori. Keras otot2 betis aku tahan dari jatuh.. Tapi mmg seronok, rugi la bebudak Paloh Inai. Xdapat rasa naik “roller coaster” versi kampong hehe..

** ini tuan komander kitorang, En Mahadir(bju merah)&...
xegt lor sape huhu..


to be continue..

3 comments

October 23, 2009 at 12:29 PM

uk alah mu ni puaka..
ampai ati nme en.MUSA mu dok ingt..
isyk3..

October 23, 2009 at 1:17 PM

ooo.. en musa hahak..
mn la aku nk egt mok teh..
ramai kot..

October 30, 2009 at 1:53 AM

weh..alo pic aku cmey2 xmsk..yg mcm nak tran berak 2 ko msk kn..ayo..malu ciot..hehehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...